اگر میدانستی ...
 
آش هفته بیجار
اینجا همه چی هست عاشقانه .جک .اسم ام اس .فانتزی .غم .خنده .عکس . سرگرمی .و...
 

اگر میدانستی که چه طعمی دارد خنجر از دست عزیزان خوردن از من خسته نمی پرسیدی که چرا تنهایی



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت11:29---8 ارديبهشت 1392

به رسم ادب... سلام...به داداش گلم آقا سعید از وبتون ديدن کردم وب خيلي پر محتوايي دارين واقعا دوست داشتم بسيار عالي بود بهتون تبريک ميگم با کمال افتخار لينک شدين لطفا اگه دوست داشتين شما هم منو لينک کنيد ممنون خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد. منتظرتون هستم { www.1731.lxb.** جاده احساس**}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های من و تو و آدرس saiedn26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: